Social Items

Selepas Bangun Tak Boleh Cakap

Nie lah masalah bila aku sayang kau macam nak m4ti. Selepas kisah arwah aku cuba ubah diri aku.


Aku Sering Bergaduh Dengan Suami Atas Pelbagai Punca Perangai Suami Aku Tak Pernah Berubah Aku Pun Nak Bahagia Macam Keluarga Lain E Kisah

Hahaha lols so aku angkut pmpn tu balik and hantar balik KK.

Selepas bangun tak boleh cakap. Namun Kami Sangat Yakin Excel Hana Dapat Membantu Menyelesaikan Masalah Anak-anak Anda. Aku berdose ker admin. Nurse cakap kat akubius dah tak boleh banyak.

Ida cakap --- yg si Kri ni TIBER pulaknya nak juga sambung ayat dia paling beradab tinggi. Kata rindu nak dia imamkan dan pujuk2. Aku nak tengok sape jiran aku yang kemurungan selalu main guli.

Ini Semua Berdasarkan Testimoni Positif Dari Pengalaman Pelanggan Kami Yang Konsisten Menggunakan Excel Hana Setiap Hari. Yelah selalunya tak duduk diam. Tapi aku muda lagi masa tu korang kena paham adrenalin lain macam.

Aku redha ntah ke berapa juta kalinya. Lagi-lagi kita bukan boleh tepek makeup 24jam kan. Aku dan suami tinggal budak tu meraung aku follow ikut diorang.

Aku buat tak tau. Sekarang aku tengah ajar anak nombor 2 putus susu badan. Jangan cakap tak suka tau kan dah kahwin.

Saya tak boleh cakap banyak kerana sudah serahkan kepada peguam untuk tndakan seterusnya. Dia buat tak dengar sambil terus pukul. Die bukak baju hujan then die cakap.

Masa ni abah nenek dia semua blah gi tempat lain. Keadaannya sedar dan boleh bercakap. Cuma doktor cakap ia akan mengambil masa tiga hingga enam bulan untuk pulih demikian kata isteri penyanyi Roy 57 iaitu Linda mengenai keadaan suaminya yang masih terlantar dan belum boleh bangun selepas dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di sini sejak lebih tiga minggu lalu.

Perceraian bukanlah jalan yang aku pilih. Sayalah yang selalu masak termasuk sediakan bekal untuk pagi dan tengah hari sebab isteri tak suka makan di luar takut tidak bersih. Saya rasa kehadiran Maryan yang kini berusia dua bulan setiap job yang saya dapat setiap kali itu juga saya akan cakap dekat dia Maryam abi pinjam rezeki Maryam ya.

Selepas bangun tak boleh cakap. Bayangkan kite tak bole nak bangun dan gerakkan badan. Aku jugak tak bawak termos cawan sudu pinggan.

Then aku tengok luar bawah flat ramai orang berkumpul. Sentuh bab solat lama sangat dia tak solat. Kami tidur dekat luar malam tu sebab tak sihat lebih selesa dekat luar ada pengudaraan yang lagi baik.

Bila ajak solat cakap baik2. Aku nak bangun tgk mmg tak boleh. Cuma tak ada siapa yang boleh cakap perkataan mandul kepada saya.

Aku tak bagi. Kakak buatlah surat tukar insha Allah ada rezeki kakak Positifnya ibu dan ayah aku ni dari aku nak meroyan aku jadi positif balik. Doktor datang cek dan cakap saya dah boleh mandi.

Jika Produk Ini Tak Berkesan Selepas pengambilan 2 botol dan keatas Kami Akan Pulangkan Duit Anda Tanpa Banyak soal. Pmpn tu kata boleh tak sebelum hantar dia balik KK dia nak cakap hati ke hati ngan aku dia minta aku drive g penyabong. Lepas tu badan jadi sejuk menggigil.

Sehingga kini video berkenaan meraih lebih daripada 100000 jumlah tontonan dengan rata-rata netizen turut berkongsi kisah masing-masing. Sebenarnya orang lain masih mengalami kesan bius menyebabkan mereka tidur macam orang pengsan. Selepas tu aku diberi rehat baring.

Orang kata nak tau wajah sebenar kita tengok masa bangun tidur. Huiii aku dulu seram juga tau lepas kahwin takut suami terperanjat jatuh katil pulak kan bila tengok muka aku masa bangun tidur. Saya diminta berehat dulu di wad selama 2 hari selepas operate untuk doktor pantau keadaan memandangkan saya nampak kurang stabil due to ubat bius.

Saya tidak boleh mengingati semula apa yang saya cakap kerana perkara itu sudah lama sebenarnya. Setiap kali bangun pagi mesti akan mula mencari kedai dalam talian yang menjual nasi lemak tetapi selepas masuk fasa ketiga tiada langsung keinginan untuk menjamahnya. Baring sambil main henfon sampai pukul 6.

Aku tak boleh nak cakap sepatah apa pun sebab terlalu sebak sedih. Saya tidak bermaksud dan berniat mungkin terlepas cakap malah gurauan tanpa sengaja. Dulu aku selalu minta cerai.

Cakap tak suka last-last dapat yang tak suka tu demikian kapsyen pada video yang dimua naik wanita berkenaan ketika berkongsi kisahnya di aplikasi TikTok. Menangis kecewa sebab tak ada penemuan umur dah macam ini. Baru sekarang ini muncul jadi apa pun saya minta maaf.

Setiap hari dalam solat menangis-nangis minta pada Allah jangan biarkan saya keseorangan tanpa zuriat. Semua rasa dalam satu masa. Ni kire dah okla boleh bangun sendiri.

Huiii aku dulu seram juga tau lepas kahwin takut suami terperanjat. Dia banyak bantu aku ambik itu ini. Macam biasa la tantrum.

Saya berusaha keras bagai nak mati untuk dapatkan zuriat sendiri. Tak pandai boleh belajar yg penting adab kena ada. Kri ni pelawak sgt sy kalau dekat dgn dia akn perhatikan mata dia apa lagi dia nak membahan orang semua Manusia ada kelemahan sudut baiknya.

Dia kata dia tahu tak yah paksa sampailah masa eh nanti. Banyak aku tahu penipuan hanafi. Mase mula-mula bersalin kalu silap posisi tido memang tak bole bangun langsung.

Semua kat office takut nak tegur sebab masing-masing tak tahu yang perut ni berisi. Dengan muka tak serbasalah takde rasa mcm nak minta maaf ke dia boleh cakap settle dah. Mase tu memang panik sikitla.

Alhamdulillah boleh makan banyak sikit dari pagi tadi. Saya memang belajar memasak sebelum kawin kerana niat nak kurangkan kerja bakal isteri di rumah. Cuma bila aku nak terus bangun je tak boleh sebab aku hampir pitam.

Semalam dia buka kasut saya sebab masa kami balik hujan memang lebat sangat masalahnya Saya jadi rimas so saya cakap sane lah kau nie aku boleh buat sendiri lah aku bukan c4c4t. Tak tau pulak semua tu kena bawak. Sebab bila saya fikir apa yang pernah terjadi pada diri.

Bangun mandi dan solat subuh. Huhusuami beli termos kat kedai bawah. Cuba cakap elok² tak payah pukul orang.

Pentingnya memilih skincare yang bagus terutamanya untuk kulit muka. Muka ni takyah cakap la. Tapi kau sesuke hati buat aku macam bin4tang.

Kalau orang lain mungkin pening-pening. Mael berkata dia juga bengang apabila Man menerusi video di YouTube mendkwa dia lari ke hutan apabila Man tiba di rumahnya. So aku tgk wajah baby dlm camera je.

So masuk rumah tengok ustaz and pakcik pakcik bagi penenang kat kakak dia call sana sini info orang lain. Tidak berniat langsung dan saya meminati sangat Anuar Zain katanya di Instagram. 2021-07-09 Dia pernah melalui dua fasa depresi sebelum dan selepas perkahwinan pertamanya dahulu.

So dapat lah curah hati ke hati. So apa yang saya buat adalah aa saya nak bangun subuh sebenarnya. Tiba-tiba muka cam kene simbah dengan cuka selori.

Mak cakap dia ada kirim brg2 tu semua tp my sis lupa nak bg. Ibu ayah aku dapat tahu macam biasa sabar saja la kakak. Lunch yg sedap sikit sebab ada ikan kukus tu hehe.

Leyla masuk bilik dan tak pasang kipas. Aku pegang tangan dia aku cakap kenapa tak reti mintak elok² eh. Lepas aku dengar camtu aku terus masuk dalam meramaikan majlis.

Kat office ke kat tengah jalan ke kat rumah orang kesuka hati je muntah. Perut cramp tu biasa la kan. Dapat anak atau tak itu kerja Allah.

Sampaikan terpaksa mintak tolong dengan suami tarik tangan dan ampu badan aku untuk bangun dari katil. Mungkin boleh buat saman maIu dan selepas ini akan ada sidang media lanjut katanya. Tak boleh makan suplemen Dalam pada itu isteri kepada pendakwah bebas Haris Ismail atau PU Riz memberitahu perubahan ketara sepanjang kehamilan adalah dia tidak suka mengambil.

Bak kata member office muka you memang tak boleh blah. Saya akan bangun seawal 5 pagi untuk siapkan makanan bekal untuk dia.


Anda Alami Masalah Keseimbangan Tak Balance Selalu Rasa Pening Dan Rasa Nak Jatuh Mungkin Anda Ada Vertigo Atasinya Segera Dengan Amalkan Vivix Setiap


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar