Social Items

Kenapa Suami Berubah Selepas Kahwin

Bahkan serba serbi ada saja yang tak kena. Semakin membesar dan melebar jadinya.


Suami Asyik Pulang Ke Rumah Mak Namun Hancvr Hati Isteri Akhirnya Terb0ngkar Suami Buat Benda Lain Kl Menjerit

Semua isteri yg kena buat sedangkan Rasulullah SAW adalah sgt penyayang dan sgt mengasihi isteri2 baginda.

Kenapa suami berubah selepas kahwin. Terlalu banyak hal yang berubah sehinggakan ada sebahagian pasangan menganggap perubahan tersebut tidak sepatutnya berlaku. Kenapa tak marah Suami kahwin lain. Isteri bukanlah yang sempurna.

Namun selepas berkahwin keadaan tersebut berubah. Pasangan berkahwin melakukan aktiviti bersama-sama. Aku tidak tahu bagaimana nak mulakan cerita ni.

Kalau Nampak pasangan tidak boleh beri komitmen berbincanglah antara kalian berdua dahulu. Selepas tu setahun boleh kira dengan jari berapa kali Kamal menyentuh aku. Rupanya memang itu sikap suami aku yang sebenar cuma family dia ingatkan dia akan berubah selepas kahwin.

Sebelum bertunang Shahrill kant0i ada perempuan lain selepas kerap kali outstation. Pendarahan semasa atau selepas hubungan seks boleh disebabkan oleh pelbagai punca. Then kita boleh bagi dua pula tali kan.

Faktor hormon adalah faktor penyumbang kepada masalah berat badan. Sebelum berkahwin aku dan suami aku gelarkan Shahrill bercinta 5 tahun. Setahun nikah masih tak disentuh.

Setelah sekian lama berdikit-dikit mengikuti cara simpan duit untuk kahwin kini ia sudah menjadi realitiPasangan yang halal sudah ada depan mata. Bulat sungguh Bulatnya kau sekarang ni Uit dah nampak dah perut tu. Walaupun prestasi pelajaran tidaklah meningkat tapi melihat kematangan dan sifat tanggungjawabnya yang semakin hebat disebalik banyak dugaan yang melanda sifat tabah yang terbina selepas perkahwinan semasa belajar kekal.

Aku bersyukur kerana suami aku Kamal dah berubah. Kanser pangkal rahim adalah salah satu punca yang paling serius. Perkahwinan yang dimulakan dengan rasa cinta dan sayang.

Selepas kahwin sahaja berat badan semakin meningkat penampilan tidak berjaga muka semakin kusam dan sebagainya. Tapi Shahrill berusaha untuk pujuk aku kembali Shahrill mencari aku di tempat kerja dan berjanji untuk berubah. Gambar Sekadar Hiasan Assalam semua pembaca.

Sentiasa berfikiran positif janganlah asyik negatif. Seakan sudah menjadi lumrah suami isteri selalunya pasti akan melalui perubahan yang ketara sebelum dan selepas perkahwinan. Rupanya inilah permulaan episod derit4 aku.

10 Faktor Wanita Susah Turun Berat Badan Selepas Kahwin. 11 Nanti lepas kahwin dia berubah macam mana Positif. Mengapa begituSebabsuaminya seorang lelaki.

Debaran malam pertama pengantin selepas kahwin. Saya tekad nak kahwin dengan suami suami pun rela tukar agama untuk kahwin dengan saya. Tapi alhamdulillah dengan izin Allah semuanya kembali sedia kala selepas berubat.

Selepas kahwin suami merasakan isteri tidak lagi cantik. Ini juga boleh jadi sebab. Sebelum berkahwin aku dan suami aku gelarkan Shahrill bercinta 5 tahun.

Tidak dinafikan mana-mana suami pun akan berasa terkilan atau berkecil hati apabila isterinya sudah mula berubah. Masa kahwin badan kurus je sebab tak makan kerana nak berjimat untuk kahwin. Masa itu saya sangat muda jahiI penuh dalam diri.

Hairan suami tidak pernah sentuh walaupun dah setahun kahwinSatu hari aku termakan umpan suami ajak aku berbulan maduDan segalanya berubah sejak tu. Kenapa aku rasa tak kenal suami sendiri. Sebelum bertunang Shahrill kant0i ada perempuan lain selepas kerap kali outstation.

Ada yang selepas berkahwin maintain seperti biasa namun berubah menjadi lelaki yang lebih matang dan bertanggungjawab. Walau bagaimanapun ia bukan satu-satunya sebab mengapa pendarahan berlaku selepas hubungan kelamin. Isteri bukan lah yang teristimewa.

Pastu kaum lelaki ni sebelum kahwin janji punyalah maniskata nak tolong sm2 menjaga hal2 rumahtangga tapi hakikatnya lepas kahwin mmg sgt berbeza. Tapi perkahiwnan kami ada syarat oleh keluarga dia mak dia awal awal dah beritahu anak lelaki dia hanya tukar agama untuk kahwin sahaja gaya hidup dia tak boleh berubah. Tapi Shahrill berusaha untuk pujuk aku kembali Shahrill mencari aku di tempat kerja dan berjanji untuk berubah.

Lebih baik atau kurang baik okey. Aku hilang arah sebab masih d4ra selepas kahwin Teh Tarik Kaw. Anyway pen dapatan saya tiga kali ganda dari gaji Suami.

Semakin menunjukkan sikap negatif apabila sering mengarah menengking memarahi mengabaikan anak membawa pulang kerja di rumah tanpa henti dan sentiasa dengan smartphone. Tapi bila dah kahwin isteri masak sedap je memang naik la badan. Wajarlah suami berubah hati berubah watak.

Banyak bagi nasihat banyak suruh aku sabar. Suami saya kahwin lain tetapi gajinya sikit dalam RM1800. C0nt0hnya para suami yang selalu mengalami kenaikan berat badan selepas berkahwin gara-gara masakan isteri.

Bukan kerana tak nak pakai cincin kahwin tapi kerana ianya terlalu berharga dan takut hilang jika tidak dijaga dengan baik. Selama saya ber kahwin dengan dia saya bekerja dan serba serbi menanggung keluarga. Seorang isteri berkata Kenapa suami saya tidak macam dulu suka bercakap-cakap loving caring.

So saya dan suami. Apa juga punca pendarahan yang berkaitan dengan hubungan seks ia bukan satu gejala yang harus. Segalanya ada cacat cela.

Aku memutuskan hubungan dan menukar nombor telefon. Cincin pulak tak muat. 6 sebab mengapa perubahan badan wanita selepas berkahwin.

Saya bercakap pun dia tak berapa nak dengartapi dia banyak modal bila bersama kawan-kawannya. Aku hilang arah sebab masih d4ra selepas kahwin. Aku memutuskan hubungan dan menukar nombor telefon.

Ibu bapa suami sering diabaikan. Ramai di kalangan lelaki pada zaman bujang dahulu tubuhnya tidaklah besar lebar atau gemuk. Sehinggakan bentuk tubuh badan pun menjadi satu masalah dan alasan untuk berubah.

Aku kenalkan diri aku sebagai Fifi berusia 29 tahun dan dah berkahwin 6 tahun. Melakukan perkara sama-sama bukanlah satu perkara yang buruk tapi apa yang terjadi bila datang bab makan adalah pasangan yang tak teringin nak makan sesuatu makanan akhirnya makan makanan yang pasangan mahukan. Mungkin lebih kecil kelebarannya berbanding sekarang.

Antara hormonnya ialah testosteron estrogen insulin dan sebagainya. Di setiap apa yang isteri buat ternampak akan kekurangan. Macam yang dik0ngsikan wanita ini tentang perubahan si suami yang menarik perhatian ramai baru-baru ini.

Utama Perhubungan Cara Romantik Dengan Suami Supaya Tak Berubah Selepas Kahwin Cara Romantik Dengan Suami Supaya Tak Berubah Selepas Kahwin Soalan panas yang kerap ditanya oleh kaum wanita bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia adalah kenapa lelaki tak romantik. Nombor dua yang suami dan saya tu boleh pecah lagi. Sentiasa berfikiran positif dan berdoalah kepada Allah supaya pasangan tidak berubah walaupun selepas kahwin.

Suami seorang lelaki yang agak tegas tetapi terlalu menurut kehendak isteri. Baik sebelum kita kata kenapa lepas kahwin sudah berubah wanita sekalian kita akan kata suami berubah apa kata tukar soalan tu kepada kenapa lepas kahwin saya berubah. Bila dah kahwin dia berubah tak banyak cakap.

Penguat semangat aku waktu ni hanyalah mak aku. Apabila berkahwin dan melahirkan anak hormon dalam badan seorang isteri akan turut berubah. Sudah tentu malam pertama merupakan malam yang dinantikan dan akan menjadi kenangan buat pasangan suami dan isteri.

Muka kau sekarang ni bagai di pam-pamlah.


Kenal Suami Di Bangku Sekolah Isteri Dedah Kenal 3 Tahun Sebelum Kahwin Dan Ini Reaksi Warganet Era Kini


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar